Een nieuw telefoon nummer! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Mayke Heijmerink - WaarBenJij.nu Een nieuw telefoon nummer! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Mayke Heijmerink - WaarBenJij.nu

Een nieuw telefoon nummer!

Door: maykeheijmerink

Blijf op de hoogte en volg Mayke

09 Maart 2011 | Nepal, Kathmandu

Lieve mensen,

Weer een kort berichtje vanuit het vandaag regenachtige Nepal.

Ik heb een nieuw telefoonnummer waarop ik eindelijk wel smsjes kan ontvangen en versturen naar iedereen.

00977-9845503594

Verder gaat het hier nog steeds goed. Af en toe komen nu de momenten dat ik jullie ga missen.
Zo hebben Roos en ik gister echte 'hollandse' pasta gemaakt. Met echte tomaten saus en het was HEERLIJK! Dan besef je ineens weer hoe lekker en niet zo pittig al het eten in Nederland is. Maar daardoor miste ik wel de gezellige avonden eten met vrienden en familie!

Ik zal binnenkort weer een uitgebreider verhaal achterlaten, maar moet ook met school aan de gang...

Ik hou jullie snel weer op de hoogte!

Liefs Mayke

  • 10 Maart 2011 - 11:25

    Rob Heijmerink:

    He die Mayke.
    Ik noteer je nummer.
    Wij missen je ook, het is veels te stil in huis. Maar geniet wel van dit avontuur en over een kleine 6 weken zijn we daar. Heb je al een reis plan?

    PAP

  • 11 Maart 2011 - 13:16

    Jacqueline Heijmerin:

    He lieve Mayk! Leuk dit! En ook om te lezen hoe het jou vergaat. Ik wens je nu alsnog - want was niet op je afscheidsborrel omdat ik niet met mijn goeie emailadres in de lijst stond en dus van niks wist, zo ook Bruno en Rikke - heel veel goeds, plezier, succes toe daar in Nepal. Dikke kus van mij en ook vast Bruno en Rikke.
    XJ

  • 13 Maart 2011 - 22:01

    Leny Visser:

    hoi Mayke,
    het is heel goed dat je moeder nog even een herinnering stuurde van de site, want ik was het eerlijk gezegd weer vergeten. Heel leuk om te lezen wat jullie meemaken,wat een avontuur! Nepal is echt een land om van te gaan houden, ik hoop dat jullie dat achteraf ook kunnen zeggen.
    Succes.
    Leny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Mayke

Actief sinds 13 Nov. 2010
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 16274

Voorgaande reizen:

12 November 2013 - 30 Juli 2014

Down Under

25 Januari 2011 - 29 Juli 2011

Nepal, Thailand, Laos, Vietnam

Landen bezocht: