Foto's! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Mayke Heijmerink - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Mayke Heijmerink - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: maykeheijmerink

Blijf op de hoogte en volg Mayke

05 Maart 2011 | Nepal, Kathmandu

Lieve allemaal!

Veel mensen willen graag foto's zien.
Ik heb mijn foto's op facebook gezet.
Daar kan iedereen mijn map van Nepal bekijken.
De site is:

www.facebook.com en dan mijn naam intypen.

of

http://www.facebook.com/album.php?aid=42426&id=100000729623181&l=403c54999e

Op deze site zet ik regelmatig nieuwe foto's! Dus als je het leuk vind moet je een kijkje nemen!

Liefs

  • 05 Maart 2011 - 13:02

    Penny:

    Hey Mayk
    Mooie foto's!! Indrukwekkend land. Lijken mijn zelfgemaakte vlaggetjes op die daar hangen ;) ? Kzie ook een foto van een crematie. Gek om te zien he? Maar jullie zijn zo te zien al goed ingeburgerd. Wij gaan zo ff naar carnaval in de stad. Geniet nog daar. Have fun!

    Kus kus

  • 05 Maart 2011 - 13:03

    Berber:

    heeeeeeey mayke~~!!!
    gave foto's zeg, wauw!!!
    hoe gaat het verder??dikke avonturen;)kuss

  • 05 Maart 2011 - 13:47

    Manon Willemsen:

    hee mayke
    waauw wat een foto's zeg, heb ze net bekeken
    jullie hebben al veel meegekregen van de cultuur zo te zien aan de foto's, super :)
    Geniet van je tijd daar!!
    liefs

  • 06 Maart 2011 - 08:03

    Marigje:

    Hey mayke,
    Mooie foto's hoor! Met name dat oude vrouwtje in haar eentje op haar hurken, dat is mijn favoriet.... echt iets voor aan de muur!

  • 16 Maart 2011 - 08:45

    Suannemam Van Nicole:

    mayke wat een kanjer ben je toch! fijn dat jullie zo lief zijn voor elkaar
    ben bewust van alle mooie dingen
    geniet ervan en maak nog veel meer van die mooie foto's erg indrukwekkend zo beleven we een stukje met jullie mee veel groetjes van de fam van nicole uit heesch

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Mayke

Actief sinds 13 Nov. 2010
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 16280

Voorgaande reizen:

12 November 2013 - 30 Juli 2014

Down Under

25 Januari 2011 - 29 Juli 2011

Nepal, Thailand, Laos, Vietnam

Landen bezocht: