Voorbereidingen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Mayke Heijmerink - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Mayke Heijmerink - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: maykeheijmerink

Blijf op de hoogte en volg Mayke

14 November 2010 | Nederland, Zwolle

Hallo iedereen!

Nu Nepal toch echt in het zicht gaat komen, beginnen de voorbereidingen natuurlijk ook.

Voor mijn verjaardag heb ik een super mooie rugzak gekregen, waar ik (weet ik nu al) heel erg veel plezier van ga hebben!

Samen met Nicole en Roos hebben we een sponsor brief opgesteld. Die waarschijnlijk een aantal van jullie al hebben ontvangen (of nog krijgen). Met het geld wat jullie ons hebben gesponsord, gaan we nieuwe sportgelegenheden bieden aan de scholen. Via deze site zal ik jullie natuurlijk op de hoogte houden van de vorderingen maar natuurlijk ook van mijn eigen ervaringen en andere gave dingen die ik allemaal mee ga maken.

Op 25 januari 2011 vertrek ik dus voor een half jaar naar het mooi Nepal. De eerste vier maanden ben ik samen met Nicole en Roos, en de laatste twee maanden zal ik in mijn eentje de wijde wereld in trekken. Mijn plannen zijn tot nu toe om naar Tibet te gaan, en daarna naar India.
Het ligt er natuurlijk aan of ik dat allemaal geregeld krijg en er kan dus nog van alles veranderen.

Tot het volgende verhaal!

Groetjes Mayke

  • 20 Januari 2011 - 17:43

    Merit:

    Hoi
    Jij gaat ook al bijna weg! Heel veel plezier en succes.
    Groetjes

  • 22 Januari 2011 - 16:12

    Tom:

    We gaan je missen!!! Veel plezier.

  • 25 Januari 2011 - 11:46

    Patrick:

    Mayke!

    ik vond het ook erg gezellig om je weer even gezien te hebben voor je nu naar Nepal bent. tussen jou terugkomst en mijn vertrek gaan we ook zeker weer afspreken!

    geniet ervan!

    xx


  • 25 Januari 2011 - 20:55

    Yvonne En Klaas:

    Hey Mayke,

    Een hele goede reis! Veel plezier en succes in Nepal. Veel ervaring en genieten toegewenst.

    liefs en strakke knuffels

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Mayke

Actief sinds 13 Nov. 2010
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 16281

Voorgaande reizen:

12 November 2013 - 30 Juli 2014

Down Under

25 Januari 2011 - 29 Juli 2011

Nepal, Thailand, Laos, Vietnam

Landen bezocht: